keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Tältä elämän kuuluu maistua :)

Menossa töihin :)





Minä ja Blue Bayn tiimi :)








Rakas huoneeni Solemarissa :)

Solemarin allasalue, eli työpaikkani - en valita yhtään ;)

Ihana walesilainen pariskunta ja minä :)

Mahtava porukka, joka on hotellissamme ilonani kahden viikon ajan :D

Tänään, eli keskiviikkona on viikottainen vapaapäiväni ja nyt vain rentoudun ja nautin mahtavien ihmisten seurasta :) Olen ollut Rhodoksella nyt jo miltei kuukauden ja täällä aika todellakin juoksee - päivät menevät äkkiä, kun koko ajan on mukavaa tekemistä! Olen nyt täysin varma siitä, että Hotel Solemar on minulle oikea paikka työskennellä lomasesonkeina; hotellin henkilökunta on kuin iso perhe ja kaikki ovat toistensa apuna. Isommissa hotelleissa sellaista ei tapahdu ikinä, ja siellä olet aika lailla omillasi. Hotellillamme on kaksi omistajaa ja yksi johtaja; he ovat kaikki mahtavia tyyppejä ja hankkivat minulle kaiken, mitä vain tarvitsen :)

Solemar sijaitsee erään vilkkaan pääkadun varrella ja olemme keskellä useita kauppoja sekä ravintoloita - erittäin monet tuttuni ja kaverini viime vuodelta ovat töissä juuri noissa naapuripaikoissamme, joten en onnekseni kärsi yksinäisyydestä :)

Elämä hymyilee, aurinko paistaa päivittäin ja kaikki tuntuu hyvältä! Ikävöin kyllä Suomessa asuvia rakkaitani ja varsinkin kesäkuuta odotan kovasti, kun äitini tulee tänne lomalle!!! :)

Teidän Jasmin

Osallistujat