perjantai 25. tammikuuta 2008

Kuulumisia Oulusta :)

Toivotan teidät kaikki tervetulleiksi sivuilleni koko sydämestäni. Usean vuoden ajan olen halunnut hankkia omat nettisivut ja sitä kautta ruveta hoitamaan työasioitani - luonteeltani olen vain hieman saamaton joissain asioissa, joten nyt vasta sain nähtyä vaivaa tämän eteen.

Samalla kun rupesin näitä sivuja suunnittelemaan, hankin itselleni myös oman toiminimen, jonka kautta pystyn tästä eteenpäin tekemään kaikki työkeikkani. Olen vuosien ajan tehnyt töitä useiden eri toimistojen kautta ja nyt tuntuu todella hyvältä, kun ei tarvitse käyttää enää mitään ns. välikäsiä. Asun tosiaan itse täällä Oulussa, mutta mielelläni työhommia teen ympäri Suomea, olen kuitenkin niin tottunut matkustamiseen ja keikkailuun, etten siitä halua luopua.

On ollut ihanaa ja mielenkiintoista aloittaa vuosi 2008 uusien kuvioiden merkeissä. Töideni lisäksi harrastukset ja vapaaehtoistyöt vievät aikaani. Joitain vuosia sitten olen tietyllä tavalla elänyt tosi itsekästä elämää ja keskittynyt vääriin asioihin, joten nyt on hyvä aika muuttaa elämän suuntaa. Esiintymistä en halua jättää, mutta ylimääräisille "kohujutuille" sanon mielelläni hyvästi. Tässä vaiheessa muutenkin haluan mielelläni käyttää aikaani myös toisten hyväksi ja kyllähän sellainen myös minulle itselleni hyvän mielen tekee.

Muitakin erittäin kivoja juttuja on suunnitteilla tulevalle vuodelle, mutta ei niistä sen enempää tässä vaiheessa :)

Lupaan muistaa teitä aina kertomalla tuoreimmat kuulumiseni täällä!

Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat