maanantai 8. huhtikuuta 2013

Turku 4.-7.4. ja Raision Myllyn trendinäytökset 6.4.2013 :)

 
Mahtava viikonloppu takana ja nyt olen taas takaisin Oulussa! Tänne oli kyllä kiva palatakin, kun Dennis oli minua vastassa Oulun asemalla :) Mutta tosiaan, viikonloppuni sujui ihan loistavasti Turussa sekä Raisiossa! Olin kolme yötä Turussa hyvän ystäväni Tiinan, sekä hänen perheensä luona ja päivät kuluivat enimmäkseen Raisiossa, Kauppakeskus Myllyssä. Perjantai-iltapäivä sekä -ilta vierähti näytösasujen sovituksissa sekä näytösten harjoituksissa Myllyssä; sieltä vapauduimme vasta joskus klo 21 jälkeen. Lauantaina-aamuna suuntasin takaisin Myllyyn klo 9, sillä erittäin hyvä Inglotin tiimi taikoi meille malleille kauniit näytösmeikit heti aamusta. Oli ihanaa olla meikattavana ja laitettavana pitkästä aikaa - otinkin sen ihan täytenä hemmotteluna ;)
 
Lauantain trendinäytökset olivat klo 12, 14 sekä 16 ja rakastin olla lavalla jälleen!!! Itse asiassa en ole koskaan ennen tuntenut oloani niin hyväksi, itsevarmaksi ja rennoksi muotinäytöksissä kuin nyt - ikä on tuonut todella paljon varmuutta lisää ja myös työmoraalini on nykyään todella paljon parempi. Onneksi! ;) 
Nautin vain kaikesta täysin siemauksin ja päivä kului todella nopeasti. Fashion Teamin uudet mallit olivat erittäin mukavia ja nättejä nuoria naisia, sekä näytöksessä mukana ollut Helena Ahti-Hallberg on kerrassaan upea! En ole ennen tavannut häntä, mutta nyt olimme useaan otteeseen samoissa sisääntuloissa lavalla - ystävällinen, hauska ja kaunis nainen :)
 
Ilta-Sanomat kävi tekemässä juttua ennen päivän ensimmäistä näytöstä, sekä kuvasivat minua myös lavalla. Tässä alla pari kuvaa, joita he jutussaan käyttivät, sekä myös tuo linkki haastatteluuni:
 
 
Kuva Bo Stranden, julkaistu Ilta-Sanomissa

Kuva Bo Stranden, julkaistu Ilta-Sanomissa
 
Turussa tuli toki muutenkin kierreltyä ja kuvattua, pitihän sitä saada uusia kuvia entisestä kotikaupungistani :) 




 
Esittelin lauantain näytöksissä neljän eri liikkeen asuja ja Sokoksen sovituksessa koin yhden onnenhetkeni, joten pakkohan se oli ikuistaa... Näytösasukseni valikoitui ihana keväinen mekko, kokoa 36 :) Yleensä kokoni on 38 ja siihen olen täysin tyytyväinen, mutta silti tämä yllätys piristi koko perjantaini! ;)



Helenan kanssa Bag Stagen ja Cubuksen sisääntulossa :)


Sokos :)



Erittäin ihana, mutta todella lyhyt mekko Moda X.O :n sisääntulossa ;)


Awww, pitkästä aikaa taas Marjon, eli Fashion Teamin näytöksissä! Love it! :)

Ystäväni Tiina ja Pauliina olivat katsomassa lauantain viimeistä näytöstä ja sieltä suuntasimmekin sitten yhdessä viettämään iltaa Pauliinan luokse. Siellä tapasin myös tämän pienen ihanuuden (kuvissa alla) nimeltä Kinder Bueno, johon ihastuin ihan täysin!

Punaiset silmät ihan salamavalon takia, joten ei ole yleensä noin pelottavan näköinen ;)



Pauliinan luokse saapui myös ihana Mia miesystävänsä kanssa ja porukalla siirryimme vielä erääseen kuppilaan :) Olin pitkän päivän jälkeen kuitenkin todella väsynyt, joten emme viipyneet hirveän pitkään. Sunnuntaina, eli eilen lähdin jo klo 9 junalla Turusta kohti Helsinkiä ja siellä vietin mukavan päivän ystäväni Marin sekä hänen poikansa kanssa. Iltapäivällä hyppäsin sitten Oulun junaan ja perillä Oulussa olin yöllä klo 23.30 aikoihin.

Tiinan kanssa :)


Mian ja Villen seurassa :) :)
Paras viikonloppu pitkään aikaan ja paras näytöskokemukseni ikinä olivat siis Turun tuliaiseni tällä kertaa! Ainoastaan Dennistä oli ihan hirveä ikävä ja tänään illalla hän viekin minut ulos syömään - treffi-illat hänen kanssaan ovat aina ihania :)

Kuullaan jälleen pian, nyt oikein mahtavaa uutta viikkoa teille kaikille!

Teidän Jasmin xxx

Näytösmeikkiini kuuluivat nämä IHANAT Iines Ankka -ripset, olisipa aina tuollaiset! ;) Raision Myllyssä sijaitsevan Inglotin meikkaaja teki kyllä parhaan näytösmeikin - itse olin siihen ainakin ihan supertyytyväinen :)

21 kommenttia:

  1. Minusta nuo kommentit ovat potaskaa! Jokainen meistä tekee elämässään virheitä ja oppii niistä sitten. Mielestäni jasminan blogista huokuu elämäänsä tyytyväinen nainen. Oikein hyvää kevättä ja aurinkoisia ajatuksia Jasminalle täältä naapuri kaupungista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aurinkoista huomenta ja kiitos :)

      Poistelin noita kommentteja tuosta sinun viestisi yltä, kun tämähän on kuitenkin minun blogini ja turhaan tänne noin lapsellisia kirjoituksia jätän.

      Joku siinä kuitenkin totesi minun olevan täynnä itseäni... Hmm, jos omista tekemisistään ja kuulumisistaan kirjoittaminun omaan blogiin sitä tarkoittaa, niin sitten se asia varmaan on niin. Olisi kuitenkin hieman omituista, jos rupeaisin tänne kirjoittamaan jonkun toisen asioista ;)

      Ja mitä sitten, jos minusta käytetään "titteliä" kohukaunotar? Loppuosa sanasta on ainakin oikein hyvä ja etuosan olen varmaan saanut aikaan omilla tekemisilläni - minä en salaa tai pakoile menneisyyttäni. Olen niin tyytyväinen elämääni nykyään, että arvostan menneisyyttäni ja tekojani, koska ne ovat tehneet minusta tämän ihmisen, joka olen nyt.

      Virheet kuuluvat elämään ja mitä sitten, jos olen mokaillut? Olenpahan ainakin oppinutkin kaikesta ja siitä olen iloinen :)

      Mutta yhäkin, kiitos sinulle kauniista sanoistasi ja oikein ihanaa kevättä sinullekin! :)

      Jasmin xxx

      Poista
  2. jasmina vai jasmine?

    VastaaPoista
  3. Kyllähän se niin on että virheistä/vääristä valinnoista oppii ja ne kasvattaa parempaan huomiseen. Ja parempi niin että nuoruuden töppäykset on kääntänyt voitokseen kuin että olisi "ikääntymisen" myötä lipsunut tyhmille teille.Tyytyväisyys itseensä ei ole keneltäkään pois! Iloa päivääsi Jasmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin niin! Ihana huomata, että on olemassa heitäkin, jotka ymmärtävät minua ;)

      Iloa myös sinun viikkoosi! :)

      Jasmin xxx

      Poista
  4. Oot Jasmin nätimpi nykysin. Sukat pöyrisi jaloissa kun tulisit jutteleen minulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Jos olemme jossain samassa paikassa samaan aikaan, niin kyllä minulle saa juttelemaan tulla :)

      Jasmin xxx

      Poista
  5. Näyttää olevan aika herkkä nahka kohukaunottarella. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksi niin? Yleensä vastailen täällä minulle kirjoittaville ja kuten olen jo niin monta kertaa aiemminkin todennut, en jätä typeriä tms. viestejä tänne rumentamaan sivujani. Omat ovat sivuni ;)

      Kritiikki on ok, mutta kun jotkut eivät osaa sitäkään kirjoittaa sivistyneesti, vaan lähdetään heti vain aukomaan päätä - se on juurikin typerää sekä rumaa.

      Mukavaa keskiviikkoa sinulle. :)

      Jasmin xxx

      Poista
    2. Itse olet julkisuuteen halunnut ja blogin pitäminenkin on vapaaehtoista, niin eiköhän sitä pidä pystyä ottaan vastaan sekä ruusuja että risuja? Ei kaikki risut oo pään aukomista! Menneisyydestäsi ei kestä ilmeisesti mainita.

      Poista
  6. Mielummin pelkkä (oman elämänsä) kaunotar kun kohukaunotar. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no, omasta elämästänihän tuo kohu -liitekin on tullut, joten olen sitten varmaan molempia ;)

      Jasmin xxx

      Poista
    2. Ymmärsit varmaan mitä ajoin takaa. Eikö "kohu" oo aina jotain julkista eikä yksityistä ja vain omaan elämään rajoittuvaa?? Edelleenki oon mielummin tuntematon oman elämäni kaunotar ku tunnettu "kohukaunotar". Kuinka positiivinen sana "kohu" sinusta on?? Mielestäni se on aika negatiivinen ainakin kaunottaren edessä. :D

      Poista
    3. Tiedän kyllä mitä tarkoitat, mutta mieluummin etsin asioista aina sen positiivisen laidan kuin, että jäisin mieltämään tuon(kin) negatiiviseksi.

      Itse olen aikoinaan julkisuuteen halunnut, kohujen kautta sitä olen eniten saanut ja tällä hetkellä olen niin yksityiseen kuin julkiseenkin elämääni tyytyväinen :)

      Minua se ei haittaa pätkääkään, ja mielelläni elän myös ns. julkista elämää; olen aina nauttinut huomiosta ja olen aina myös elänyt siten (myös mokailujeni suhteen), etten ole piilotellut tekemisiäni. Kun elää niin, kukaan (muu paitsi sinä itse) ei voi rahastaa tekemisilläsi, ja kaikki ns. aseet ovat vain ja ainoastaan sinulla itselläsi. Minun kaapistani ei luurankoja löydy ja siitä tunteesta pidän :)

      Jasmin xxx

      Poista
  7. Oikeassa olet, Jasmin.
    Reilusti vaan rumat kommentit pois!
    Sinulla on terve oman arvon tunto.

    terv. Maria

    VastaaPoista
  8. Pakahdutko omaan täydellisyyteesi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi, jos ajattelet noin sen vuoksi, että joku ihminen on tyytyväinen :)

      Kauniita unia kuitenkin :)

      Jasmin xxx

      Poista
  9. Haha. Siltä vaikuttaa. Ei jaksa ees lukea enää tätä täydellisyyttä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei minun blogiani ole mikään pakko lukea - silloin ei tarvitse sinunkaan kärsiä siitä ;) Eiköhän toisten blogien ja muidenkin juttujen lukeminen ole ihan vapaaehtoista puuhaa..? Hih :)

      Kauniita unia sinulle, pus :)

      Jasmin xxx

      Poista

Osallistujat