tiistai 11. helmikuuta 2014

Politiikkaan Englannissa ja uusi ihana kummipoika :)


No niin, nyt on otettu uusi askel mieheni kotimaassa Englannissa... Samalla olen avannut kokonaan uuden sivun hetken aikaa suljettuna olleesta kirjastani, nimittäin politiikasta. Olen liittynyt Englannin Labour -puolueeseen ja ensimmäinen palaverini onkin luvassa heti tämän kuukauden puolella! He ottivat minut innoissaan vastaan tiimiinsä ja useat puolueen ihmisistä ovat jo lähetelleet minulle terveisiään ja ehdotuksiaan :) Olen enemmän kuin innoissani, sillä Suomen politiikasta poistuin ehkä "hieman" ovet paukkuen... Temperamenttia kun tältä "rouvalta" kyllä löytyy ;) Vapaaehtoishommista aloitetaan ja pikku hiljaa hyvä tulee ;) Woohoo!

 

 

Tänään oli mahtava päivä, sillä tapasin ihanan ja suloisen kummipoikani ensimmäistä kertaa! Vietin todella loistavan päivän rakkaan ystäväni, hänen muutaman vuoden vanhan poikansa sekä hänen nuorimmaisensa, eli kummipoikani Aaronin kanssa :) Ihana perhe ja tämä on minulle todellinen kunniatehtävä!


Huomenna aikaisin ylös ja viettämään aikaa mummini seurassa :) Iltapäivästä sitten laittautumaan erästä lehtihaastista sekä -kuvausta varten, yay :) Tuollaisista jutuista nautin aina ;) Ihanaa iltaa ja hyvää yötä kaikille, kuullaan jälleen pian! Pus!

Teidän Jasmin xxx

4 kommenttia:

  1. ei vitsi sä olet kaunis!! todella upea nainen! oot myös mahtavan positiivinen ihminen josta paljon pointseja.

    VastaaPoista
  2. Paljonko Jasmin painat? Olet kauniin hoikka

    VastaaPoista
  3. Pidä hauskaa nuori kaunotar!

    VastaaPoista
  4. voi etä olet nin kaunis oletko sinku

    VastaaPoista

Osallistujat