sunnuntai 16. maaliskuuta 2008

Virallisesti kunnallisvaaliehdokas!

Viime torstaina vahvistettiin ensimmäisiä Kokoomuksen kunnallisvaaliehdokkaita syksyn 2008 vaaleihin Oulussa ja allekirjoittanut kuuluu tähän joukkoon!

Nyt on hyvä fiilis kun voin vapaasti asiasta puhua ja ruveta tekemään kampanjaani. Olen saanut ihania ihmisiä tuekseni jo tässä vaiheessa mutta heitähän ei koskaan ole liikaa, joten ilmoittautumisia otetaan vastaan ;) Kun mielenkiinnon kohteistani on kyselty, olen alleviivannut, että en aio esittää ”kaikkitietävää” vaan keskityn niihin juttuihin, jotka ovat minulle oikeasti tärkeitä ja tuttuja henkilökohtaisella tasolla. 89 – vuotias isoäitini on onneksi voinut koko ajan asua meidän kanssamme, mutta monet hänen tuttavansa ovat jo vuosia asuneet palvelukodeissa, jossa on melko yksinäistä. Tähän liittyen ehdottomasti tärkein asia on vanhuksista huolehtiminen. Seuraavat pari teemaa ovatkin sitten taas minulle itselleni tärkeitä, eli ympäristöstä huolehtiminen ja kulttuurin hyödyntäminen.

Itse olen miettinyt jo jonkin aikaa sellaista, että ympäristö- ja kulttuuriasioita enemmän yhdistämällä voisimme saada esim. parempia matkailuvaltteja, joilla houkuttelisimme ihmisiä lomailemaan Oulun suunnalle. Matkailu kuitenkin tukee resurssejamme tulevaisuudessakin. Itse kun olen matkailualaa opiskellut, niin mielelläni puhun sen tärkeyden puolesta.

Työasioihinkin kuuluu hyvää – ensi kuussa Etelä-Suomessa kuvataan erään firman mainokset nettiin ja printtimainontaan. Saan siis jälleen suunnata Turkuun päin – entisessä kotikaupungissa on kyllä mukava vierailla aina välillä ja samalla nähdä rakkaita ystäviäni. Kesällä olen ajatellut olevani siellä jonkin aikaa, onhan Turku (Oulun ohella) Suomen ihanin kesäkaupunki :)

Em. firmalle teen jatkossa myös pr- ja konsultointihommia, joten tuo on oikein mukava kokonaisvaltainen paketti.

Turussa ollessani saadaan sitten otettua jälleen uusia kuvia tänne sivuillenikin teidän ihmeteltäviksi.

Yritän kirjoitella teille taas mahdollisimman pian, ilmoittelen kampanjan etenemisestä sekä tietenkin kaikista muistakin kivoista asioista!

Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat