sunnuntai 9. maaliskuuta 2008

Heips!

Jälleen on saatu yksi viikko päätökseen... Tällä kertaa aika mielenkiintoinen viikko kylläkin. Olen jo kauan puhunut kiinnostuksestani politiikkaan ja tällä viikolla asiasta on kyselty vähän joka puolelta liittyen syksyn kunnallisvaaleihin ja mahdolliseen ehdokkuuteeni. Kaikille olen yrittänyt tehdä selväksi, että vasta nyt tulevalla viikolla ensimmäisiä Kokoomuksen ehdokkaita ruvetaan Oulussa varmistamaan, joten ennen sitä en pysty satavarmasti asiasta puhumaan. Sen olen kuitenkin tehnyt selväksi, että kyseistä asiaa kohtaan löytyy mielenkiintoa ja ainoa oikea puolue minulle on Kokoomus. Siihen olen kuulunut kohta kahdeksan vuotta, eli 18-vuotiaasta lähtien.

Toinen asia, minkä vuoksi toimittajat ovat soitelleet, on ollut ulkoministeriimme liitetty tekstiviestijupakka. Kaikki kun tietävät meidän tunteneen vuosia, ovat he kyselleet mielipidettäni em. asiaan. Vaikkakin tiedän, ettei kukaan ulkopuolisena voi mennä sanomaan, mitä kahden ihmisen välillä on tapahtunut, olen silti halunnut puhua Ilkan puolesta. Olen aina ajatellut, että kavereiden ja ystävien takana kuuluu seistä, oli sitten kyse mistä tahansa. Monet ovat ihmetelleet, miksi ihmeessä haluan häntä tukea, mutta en olisi oma itseni, ellen niin tekisi. Olen aina ollut ja tulen olemaan lojaali niille henkilöille, jotka kuuluvat elämääni. Mekään emme hänen kanssaan ole aina hyvissä väleissä olleet, mutta jo vuosia sitten olemme asiat sopineet ja tätä nykyä voin rehellisesti sanoa kunnioittavani ja arvostavani häntä sekä ihmisenä että vaativan työn vuoksi. Tietenkin myös sillä, että kuulumme samaan puolueeseen, on väliä.

Toivottavasti tulevalla viikolla saamme jälleen uusia uutisaiheita ihmeteltäväksi ;)

Minun viikkoni tulee kulumaan asiakastapaamisten ja työhommien merkeissä, mutta hyvä niin. Kuluneella viikolla vietin paljon aikaa äitini kanssa, hän kun oli hiihtolomalla. Itsellekin tuli ihan lomailija-fiilis siinä samalla. Sen lisäksi olen muutaman päivän ollut antibioottikuurilla korvatulehduksen vuoksi ja lääkkeet ovat väsyttäneet aivan hirveästi - olen mennyt nukkumaankin jo joskus klo 22 aikoihin (yleensä vasta 2 - 3 tuntia myöhemmin).

Jotkut olivat jälleen kirjoitelleet tuonne vieraskirjaani, kiitos terveisistä! Eräässä viestissä ihmeteltiin, miksi jotkin kuvat näyttävät siltä, kuin minut olisi lisätty taustaan... En ole itse tuollaista huomannutkaan kuviani katsoessa, mutta voin vannoa, että olin paikalla joka kuvaa kuvatessa, mm. eräässä venesatamassa Maarianhaminassa. Hyvä, että ainakin erotun taustasta, enkä ole mikään "seinäruusu" ;)

Oikein kivaa viikonalkua teille, kirjoitellaan jälleen toisillemme!

Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat