tiistai 10. huhtikuuta 2012

Pääsiäistunnelmaa, läksiäiseni Kreikkaan, onnellisuutta ja haikeutta :)


Juuri juhlittu pääsiäinen oli elämäni paras ikinä! Järjestin läksiäiseni lauantaina, eli 7.4. kotonani Kreikkaan lähtöni kunniaksi - halusin koota lähimmät ystäväni ja rakkaimmat ihmiset samaan paikkaan sekä nauttia heidän loistavasti seurastaan. Onneksi he pääsivät paikalle ja kaikki sujui aivan loistavasti! Leivoin ja kokkailin taas pari päivää, mutta siitä(kin)hän minä nautin ja olen siinä vielä ihan taitavakin :) Äitini ja mummini lisäksi paikalla olivat ihanat naiset Jaana, Maria, Eeva, Heli, Kati ja Niina, sekä pari miestäkin; Karo ja Masa :) Tuo lauantai oli ihan mahtava, koska sain taas nähdä, että elämässäni on olemassa oikeasti ihania ihmisiä - ilman heitä elämä olisi paljon köyhempää ja mitä ikinä tapahtuukaan, he kuuluvat maailmaani <3 Ajattelen myös niin, että mikäli noin mahtavat tyypit ovat ystäviäni, se kertoo minustakin jotain todella positiivista ;) Eikös vaan?

Rakkaan äitini seurassa <3 xxx



Omatekoisia kuppikakkuja - näistä saan olla ylpeä :)

Pashan valmistan itse joka vuosi

Cupcakes a la Jasmin :)

Kaikki itse tehtyjä; kreikkalainen lammaspiiras, kreikkalaisia lihapyöryköitä, mozzarella-tomaatti-sipuli -salaattia, sekä sinihomejuusto-viinirypäle -salaattia :) Nams!

Minä ja Eeva :)

Minä ja Kati :)

Marian seurassa <3


Tänään pitää tehdä vielä viimeiset ostokset huomista lähtöäni varten, sitten kaikki onkin täysin valmista... Muutamat tiimini jäsenet ovat jo Rhodoksella ja he ovat sieltä Facebookin tms. kautta lähetelleet minulle kovasti terveisiä ja odottavat, että saavun sinne torstaina iltapäivällä - pomoni tulee hakemaan minut lentokentältä ja on todella mukava nähdä hänetkin jälleen. Hän on kuitenkin se henkilö, joka on antanut minulle mahdollisuuden tehdä unelmaani; Hän ymmärsi heti sen, kuinka tärkeää minulle on olla siellä osa vuodesta ja tajuaa rakkauteni saarta kohtaan :)

Huomenna, eli ke 11.4. lennän siis illalla Helsinkiin, olen yötä lentokenttähotellissa (Hiltonissa) ja torstaina lähden heti aamusta kohti Kreikkaa - hieman kiertoreittiä kylläkin... Ensin Kööpenhaminaan, sitten Ateenaan ja kolmantena vihdoin Rhodokselle :) Ateenan kentällä viereilenkin kyllä todella mielelläni; on suuri kenttä, mutta varmasti selkein ikinä - siisti ja helppo löytää joka paikkaan.

On valtavan ihana mennä, mutta samaan aikaan minulle tulee ihan hirveä ikävä äitiäni, parhaita likkakavereitani, sekä "erästä ihanuutta" ;) Heidän luokseen on kyllä mukavaa palatakin sitten syksyllä - ruskettuneena ja treenanneena :)

Kirjoittelen Kreikasta kuulumisia teille aina kun ehdin, laitan kuvia ja välitän tunnelmia. Mukavaa kevättä teille kaikille - kiitoksia ihanista viesteistänne, tsemppauksistanne joita minulle aina välillä kirjoittelette ja ihan kaikesta! Syksyllä olen taas onnellinen ja ylpeä oululainen - välillä pitää vaan käydä kaukana, että osaa arvostaa myös lähellä olevia asioita.

Adio kai talema :)

Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat