keskiviikko 11. kesäkuuta 2008

Jasmin - The Viherpeukalo

Kuten otsikkokin kertoo, olen viime päivät kykkinyt kasvimaalla :) Nyt on saatu kaikki istutettua maahan, eli perunat, punajuuret, porkkanat, kesäkurpitsat, sipulit, herneet ja parsat. Tottahan toki myös kukkiin on panostettu! Oman maan kasviksia odotellessa onkin mukava viettää rentoa kesää, kun taas vain saisimme hieman lämpöä Suomeen...

Olen myös koettanut hoitaa kaikki asiat valmiiksi loppuviikon osalta, huomenna aamulla nimittäin lähden kohti Tamperetta ja Kokoomuksen puoluekokousta, jota olen odottanut ihan mielettömästi. Joskus liki 10 vuotta sitten vietin koko kesän Tampereella työskennellessäni eräässä paikallisessa mallitoimistossa ja siitä lähtien olen kyseisestä kaupungista tykännyt todella paljon. Ihmiset sekä tunnelma (varsinkin kesällä) ovat siellä mahtavia. Odotan tältä vierailulta paljon uusia tuttavuuksia puolueestamme sekä oikeata tietoa asioista.

Hymyn nettiin muutama päivä sitten kirjoitin siitä, kuinka olen ihmetellyt ihmisten tyyliä haukkua muita blogiensa kautta sekä sitä, että ollaan niin kovin kiinnostuneita toisten tekemisistä, että toisista lähdetään kirjoittamaan omaan blogiinkin. Kiitos vaan palautteista - ihana huomata aina joidenkin oikeasti puolustavan minua. Tuollainen hieno ele on aina yllättävää, mutta tietysti positiivisella tavalla. Tosin ymmärrän sen hyvin, koska itse puolustan henkeen ja vereen niitä, joista tykkään ja joita kannustan. Kuten Hymyn blogissakin kirjoitin, en ole ikinä lähtenyt haukkumaan ketään, jota en tunne - olen kommentoinut vain ja ainoastaan sellaisia asioita, jotka minuun jollain tavalla liittyvät. Ensisijaisesti olen kuitenkin kiinnostunut omasta sekä läheisteni elämästä, sekä niistä asioista, jotka todella merkitsevät minulle jotain.

Oikein ihanaa viikon jatkoa teille kaikille, kirjoittelen teille ensi viikolla kuulumisiani Tampereelta :)

Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat