keskiviikko 3. helmikuuta 2010

Oikeita valintoja



Tämä alkuviikko on tullut tiiviisti seurattua politiikan uusimpia käänteitä ja eilen tehtyjä valintoja niin puolueissa, kuin koko eduskunnassakin. Itse olen todella tyytyväinen siihen, miten asiat menivät. Sauli Niinistö jatkaa eduskunnan puhemiehenä, Pekka Ravi Kokoomuksen eduskuntaryhmän puheenjohtajana ja Marja Tiura samaisen eduskuntaryhmän varapuheenjohtajana.

Niinistö oli aiheestakin tuohtunut yllättävän vähäisestä kannatuksestaan ja Kataisen kanssa olen täysin samaa mieltä siitä, että koko äänestys sai nolon farssin piirteet. Oppositio tässä on tosin se osapuoli, joka saa hävetä - aikamoinen reaktio Niinistön säästöehdotuksiin ja -päätöksiin heiltä, jotka muuten arvostelevat hallituspuolueita siitä, että mitään hyvää ei saada aikaiseksi. Valitusta on myös kuulunut siitä, että Tiura asettui kohujensa jälkeen ehdolle ja kun hän sai vielä jatkaa pestissään. Jokaisen kuuluisi kuitenkin muistaa se, että hän on itse ollut koko ajan valmis selvittämään epäselvät asiat kohdaltaan ja eilen hän totesi asioista todella hienosti, kuten seuraavan linkin takaa voitte katsoa: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1048200?tiura_marja

Tällä kokoonpanolla onkin hyvä jatkaa eteenpäin ja katsoa tulevaan.

Olin tosiaan yhdistyksemme hallituksen kokouksessa viime viikon perjantaina - hallituksemme jatkaa muuten samaisella kokoonpanolla, paitsi että minä sain hoidettavakseni tiedottajan tehtävät. Sellaiset jutut hoidan mielelläni ja olen kyllä aina valmis ottamaan vastaan lisää tehtäviä ja haasteita.

Viikonloppu sitten menikin minulla ja läheisilläni aika railakkaasti, joten väsymys seurasi mukana vielä maanantaille... Lähipiirissäni tuli tosiaan messuiltua Tampereella ja pyörittyä kaupungilla pikkutunneille, mutta saahan sitä välillä tuulettumassa käydäkin ;)

Jatkan tässä kevään aikana myös mallintöiden parissa erään Etelä-Suomessa sijaitsevan toimiston kanssa yhteistyössä. Kuvauksia olen viime vuosienkin aikana aina välillä tehnyt, mutta tulen mahdollisesti toimimaan jälleen myös näytöksissä, joihin on suoraan sanottuna oikein mukavaa palata. Nyt kun olen saanut treenattua itseni parempaan kuntoon, kuin aikoihin, teen noita hommia mielelläni :)

Nyt oikein ihanaa viikon jatkoa teille kaikille, palaan asiaan jälleen!



Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat