torstai 28. tammikuuta 2010

Selvennys ja pahoittelut eräille henkilöille :)

Minähän olen melko pitkään jo pitänyt profiiliani Facebookissa ja ensin hyväksyin kavereikseni minulle tuntemattomampiakin tyyppejä... Viime aikoina olen sieltä kuitenkin aika lailla "kavereita" karsinut pois, koska olen päättänyt pitää siellä ystävinäni ainoastaan ne, jotka oikeasti tunnen politiikan, töiden, koulujen, ystävieni tai perheeni kautta, sekä tietysti rakkaimmat lähiystäväni. Tähän liittyen useat henkilöt ovat minulta kyselleet, miksi olen heidät sieltä poistanut - tuossa siis selitys kaikille :)

Monet ihmiset tuota sivustoa haukkuvat ja pitävät sitä jollain tavalla lapsellisena, mutta minusta se on ainakin vallan loistava tapa pitää yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin, jotka asuvat kauempana. Lisäksi sen kautta on erittäin kätevää välittää tietoa joistain tapahtumista, tilaisuuksista jne. Itse en ole tehnyt profiilistani mitään hirveän salaista, koska siihen ei suoraan sanottuna ole mitään syytä. Samat henkilökohtaiset tiedot minusta saa haettua mistä tahansa muualtakin, internetin ihmeellisestä maailmasta ;)




Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat