torstai 20. syyskuuta 2012

Takaisin Suomeen lokakuussa :)


Tämä neito palaa koti-Suomeen sitten lokakuussa ja ennen loppukuusta järjestettäviä kunnallisvaaleja, joissa itsekin jälleen olen ehdokkaana. Kirjoitan aiheesta myöhemmin lisää, totean nyt vain sen, että politiikka, puolueeni Kokoomus, sekä kotikaupunkini Oulu ja kaupunkilaisemme ovat kaikki minulle edelleen rakkaita - vaikka nämä kuukaudet olenkin Kreikassa työskennellyt. Vaalien alla olen kyllä kaupunkilaistemme tavattavissa päivittäin, mutta vaalimainontaan yms. en käytä rahaa lainkaan. En käytä omaa rahaani, enkä kenenkään muunkaan, sillä mieluummin käytän ansaitsemani ja säästämäni rahat johonkin muuhun, kuin kertakäyttöisiin esitteisiin tms. Lehti-, tv- ja radiomainonta maksavat nykypäivänä maltaita ja em. esitteet joutavat roskiin joko heti niiden jakamisen jälkeen tai parin seuraavan päivän aikana. Olen siis ainakin jollakin tasolla oppinut ajattelemaan raha-asioista fiksummin viime aikoina ;)

Tulevat vaalit otan nyt muutenkin hieman rennommin, kuin parit edelliset - niiden alla olen tehnyt niin järjettömästi töitä itseni, puolueemme, sekä myös toisten ehdokkaiden eteen, että olen tämän rentouden ansainnut. Kuten jo tuossa aiemmin totesin, kaupunkimme ja kaupunkilaisten asiat ovat yhäkin lähellä sydäntäni ja ehdottomasti haluaisin jatkossakin saada luottamustehtäviä Oulusta. Nämä asiat eivät kuitenkaan ole vain siitä omasta halusta kiinni, vaan äänestäjät päättävät, ketkä valtuustoon haluavat; mikäli en ole heille se oikea ihminen, niin en voi sille mitään. Kiitollinen olen mahtavalle puolueellemme siitä, että he ovat minut jälleen listalleen asettaneet ja kiitollinen tulen olemaan myös jokaisesta äänestä, minkä saan.

Mikäli vaaleissa käy hyvin, niin olen tietenkin suurimman osan ajastani Oulussa, mutta jos valtuustossa en tule olemaan, niin vietän enemmän aikaani mieheni luona Englannissa. Kummassakin tapauksessa saan olla mieluisteni asioiden ja ihmisten parissa, joten ehkä onkin parempi, että toiset ihmiset saavat tehdä tuon valinnan puolestani :)

Täällä Kreikassa kaikki on yhäkin hyvin; meidän pieni perheemme (minä, Dennis ja kissamme Desmin) voi hyvin ja asumme nyt uudessa asunnossa lentokentän vieressä, Kremastin alueella. Kyseisessä asunnossa saa pitää myös lemmikin, ja se toimi suurimpana syynä muuttooni. Asunto on ihana, siisti ja tilava, parvekkeemme on n. 6 metriä pitkä ja naapurit ovat äärimmäisen ystävällisiä ihmisiä. Ystäväni ja työkaverini Irini asuu myös naapurissamme, joten ihana kaveri on lähellä ja joka aamu tulemme yhdessä hänen skootterillaan töihin Hotel Solemariin :)

Viime vuodeltakin tuttujen Louisen ja Rosien kanssa, mahtavat naiset!!!

Teidän Jasmin

Osallistujat