lauantai 9. helmikuuta 2013

Huomenta Suomeen :)


Olen yrittanyt parhaani mukaan aina vastailla teille tuohon blogini kommenttiosioon ja jalleen kavin joitain kommentteja lukemassa... Kiitos ihan hirmuisesti teidan kivoista ja positiivisista viesteistanne - sellaisia on mahtava lukea!

Kiva, etta ainakin jotkut tykkaavat tyylistani :) Samalla kuitenkin sellainen juttu tietoonne, etta mina en tykkaa  lahtea haukkumaan sellaisia ihmisia, joita en tunne tai heidan tyylejaan. Voitte toki omat ajatuksenne kertoa ja kirjoittaa, mutta kun kehutte minua, teidan ei tarvitse mollata toisia. Jokainen pitakoon oman tyylinsa, se kertoo ihmisesta itsestaan paljon. Vasta siina vaiheessa, kun joku kohtelee minua tai laheisiani vaarin, annan itselleni luvan kayttaytya rumasti myos sita henkiloa kohtaan. Silloin se on ansaittua.

Minun tyylistani viela sen verran, etta joku oli sita "tatimaiseksikin" kutsunut (itse en kylla tajua miksi, mutta ehka joistain farkut, topit tms. kuuluvat tadeille ja mummoille, heh...), mutta en poistanut kyseista viestia kommenttipuolelta tuon em. takia. Samaisessa viestissa oli jalleen jotain ivailua kihlattuani kohtaan ja kuten olen taalla aiemminkin todennut, han ei todellakaan ansaitse mitaan roskaa keneltakaan. Han on hyva ihminen ja hyva mies, han ei koskaan loukkaisi ketaan ilman kunnon syyta ja han tekee kaikkensa minun onnellisuuteni ja hyvinvointini eteen. Han voittaa kaikki aiemmin tapaamani miehet kaikilla osa-alueilla - meidan ikaeromme ei ole esteena millekaan asialle, vaan han on minulle juuri Se Oikea. Siksi puolustan hanta aina, ja olen hanen rinnallaan :)


Iloista lauantaita teille kaikille taalta aurinkoisesta Middlesbroughsta; taydellinen ilma lahtea aamulenkille ja nauttimaan raikkaasta ulkoilmasta! 

Teidan Jasmin xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat