torstai 1. marraskuuta 2012

Joskus media auttaa...

 
 
Tämän kirjoitukseni otsikolla viittaan lehtijuttuun, joka on tänään ilmestyneessä 7 päivää -lehdessä. Koska vuosikaudet olen ollut hyvissä väleissä kyseisen lehden toimituksen kanssa ja yksi parhaista ystävistäni työskenteleekin siellä, niin mielelläni teen yhteistyötä heidän kanssaan. Useaan kertaan heidän tekemänsä jutut ja haastattelut ovat myös auttaneet minua siinä, että olen päässyt eroon ikävistä tyypeistä. Tiedän sen faktan ihmisistä, että kun asetat heidät huonoon valoon julkisesti, he todella jättävät sinut rauhaan - näin tapahtui entisen kihlattuni kohdalla ja toivottavasti sama asia pitää paikkansa myös tämän henkilön kanssa, josta tuore haastatteluni kertoo. Niin kauan kun en satuta ketään, tai tee jotain oikeasti kamalaa kenellekään, en ansaitse mitään p**kaa niskaani - siitä olen satavarma. Naarasleijonana puolustan Aina itseäni ja läheisiäni; siinä asiassa olen itsestäni ylpeä! :)
 
Tänään vietimme äitini kanssa äiti-tytär -iltapäivän, pitkästä aikaa siihen oli aikaa ja energiaa. Äitini kun on kaikki arkipäivät klo 05.30 - 13.30 töissä, niin yleensä hän on (tietenkin) töiden jälkeen niin väsynyt, ettei hirveästi jaksa mihinkään lähteä kiertelemään. Itseäni taas tämä ilmasto ja pimeys väsyttää niin paljon, että alkupäivän olen todella pirteä, mutta heti iltapäivän alkaessa energiataso laskee... Tänään olimme kuitenkin niin täynnä energiaa, että seikkailimme pitkin erästä kauppakeskusta shoppailun merkeissä - samalla saimme puhua tyttöjen juttuja ja tehdä suunnitelmia mm. joulua varten :) Iltapäivä oli todella ihana, sillä äidin seurassa on aina hyvä olla!


Kivaa iltaa teille ja muistakaa arvostaa läheisiänne! :)

Teidän Jasmin

Osallistujat