sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Katseiden kohteena ;)


Olen julkisuuden vuoksi tottunut siihen, etta ihmiset katsovat minua ja kiinnittavat huomiota tekemisiini, mutta nyt sama juttu jatkuu myos taalla Englannissa. Denniksen kotikaupungissa Middlesbroughssa miltei kaikki tuntevat hanet, joten nyt kaikkien katseet ovat minussa tai meissa. Muutamat ihmiset ovat ihmetelleet ikaeroamme, mutta niitakin puheita olen kuullut paljon vahemman, kuin Suomessa. Vanhemmat naiset ovat taalla niita pahimpia, varsinkin he, joilla ei ole miesta itsellaan. He suhtautuvat minuun ajatellen, etta astuin heidan apajilleen ;) Minusta se on vain aarimmaisen huvittavaa, samoin kuin Denniksen perheesta ja ystavista :) Eras nainen paivitteli kovaan aaneen muun muassa sita, etta saareni ovat niin pitkat, etta ne ylettyvat kainaloihini... Saarieni lisaksi kihlasormukseni on herattanyt keskustelua - juuri nama vanhemmat naiset suhtautuvat siihen kateellisina ja sanovat, etta kannan sormessani suurta kivea :)

Kuten jo totesin, mina olen katseisiin ja kaikenlaisiin puheisiin niin tottunut, etta ne eivat hetkauta minua suuntaan tai toiseen, mutta Dennis yrittaa viela totutella kaikkeen. Minulle taas on aivan sama, vaikka ihmiset tuijottaisivat meita kiikareilla; olen niin varma meista ja tunteistani, ettei kukaan ulkopuolinen voi vaikuttaa mihinkaan. Ravintolassa, kaupassa tai vastaavissa paikoissa ollessamme kayttaydyn Dennista kohtaan taysin samoin, kuin kahden keskenkin - kylla sen rakkauden ja onnen saa nayttaa myos muille! Useat ihmiset eivat ajattele samoin kuin mina, ja juuri sen takia he katsovat meita ihmetellen; pitavat meita rakastuneina teineina kaytoksemme perusteella ;) Dennis on sanonut, ettei ole koskaan aiemmin esim. suudellut ketaan nain julkisesti tai toisten seurassa ollessa, kuten tekee minun kanssani. Aina voi siis oppia uutta! :)

Perjantai- ja lauantai-illat olemme olleet Denniksen tyttaren Emman kanssa klubilla ja hauskaa on ollut! Tama sunnuntai menee levatessa, ainoastaan iltapaivalla menemme kaymaan Denniksen vanhimman tyton, eli Tracyn luona, seka kaymme moikkaamassa erasta tuttavapariskuntaa. Huomenna maanantaina Denniksella on joitain tapaamisia, mutta tiistaina kiertaminen jatkuu. Suuntaamme tiistaina heti aamusta Yorkiin ja vietamme siella koko paivan - kaikki ovat kehuneet sita paikkaa minulle, ja odotan todella kovasti siihen tutustumista!

Oi ihana marraskuu! :)



Rauhallista sunnuntaita kaikille, kuullaan taas pian!

Teidan Jasmin

Osallistujat