lauantai 20. joulukuuta 2008

Hauskaa lauantaita!

Kiitokset jälleen terveisistänne!

TT:lle paljon kiitoksia tuestasi ja kauniista sanoistasi - myönnän kyllä, että olen muuttunut aika lailla vuosien varrella. Itseni onneksi voin sanoa sen, että nykyään olen paljon tyytyväisempi itseeni, kuin vuosia sitten. Luulin aina, että minun kuuluu olla jotain muuta, kuin oikeasti olen ja nykyään osaan arvostaa itseäni olemalla täysin oma itseni. Moikkaa ihmeessä minua, jos jossain vaiheessa samaan paikkaan satumme :)

Kaukolla oli kinkku uunissa näköjään jo 13. joulukuuta - toivottavasti maistuikin hyvälle. Mahtavaa joulua sinulle ja kiitos vierailuistasi täällä sivuillani!

Moikka sinullekin Vesa! Virkkusen Hennan tukimiehenä toimineena varmasti jaat ajatukseni hänestä taitavana ja positiivisena poliitikkona. Uskon myös tuohon, että hän jos kuka olisi varsin mainio Kokoomuksen ensimmäiseksi naispuheenjohtajaksi jonain päivänä.

"Kainuun kundikin" oli jälleen löytänyt tiensä sivuilleni. Oikein ihanaa joulun odotusta ja joulua myös sinun suuntaasi - kyllähän täällä on lunta piisannut, vaikka nyt parina päivänä vettäkin on tullut. Toivottavasti taas tuo vesisade muuttuu lumeksi ja saamme nauttia valkoisesta joulusta.

Helou nim. "Ihastunut"! Sinäkin olet palannut kotisuomeen päin jouluksi - se on ihan oikein :) Minähän hankin kaikki joululahjat jo marraskuun viimeisellä viikolla, joten tänä vuonna olen ollut erittäin hyvissä ajoin liikenteessä. Oikein mukavaa joulua sinullekin ja kiitos muistamisistasi aina täällä sivuillani!

Jonille myös kiitoksia terveisistä ja ihanaa joulua myös sinne päin!

Koneella olen ehtinyt käymään tämän kuun aikana todella harvoin, siitä on johtunut myös tämä hidastunut blogin päivitystahtini - anteeksi. Työhommissa olen kiertänyt tässä parin kuluneen viikon aikana urakalla, nyt viime torstaina olin Haukiputaalla Putaan Katsastuksen 10-vuotis-synttäreillä hommissa. Tämän viimeisen vuoden aikana olen työhommien merkeissä tavannut ainoastaan positiivisia ja vallan ihania ihmisiä - toivottavasti sama meininki jatkuu tulevankin vuoden puolella.

Uusimmassa Hymyssä oli mukava juttu minusta koskien varsinkin näitä kunnallispolitiikkakuvioitani ja nykyistä elämääni. Seuraavasta linkistä voitte käydä aihetta tsekkaamassa heidän kotisivuiltaan: http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/poliitikon-uralle-tahyava-jasmin-mantyla-takavuosien-kohuloopit-harmittavat

Kierrän yleensä todella kaukaa niin sanotut keskustelupalstat tai vastaavat. Oikeastaan kaikki, mihin ihmiset voivat nimimerkin takaa kirjoitella. Tuohon Hymyn nettikirjoituksen yhteyteen oli näköjään jätetty muutama kommentti, joille naureskelin yksinäni, kun ne löysin. Tuollaisten kommenttien jälkeen sitä vasta tunteekin itsensä viisaaksi, ihan oikeasti. Se, että joku rupeaa asiallisen jutun yhteydessä ensimmäisenä kyselemään minun tulevaisuuden suunnitelmistani mennä Hymy-lehden "paljastaviin kuviin", kertoo kirjoittajasta tarpeeksi. Varsinkin, kun juttu käsittelee sitä, etten tunnista tuota kohujutuissa esiintynyttä minääni, enkä ole laisinkaan samanlainen ihminen, kuin joskus ennen.

Toinen mielenkiintoinen pointti kommenteissa oli se, että toki haluan julkisuuteen vain vatvomalla menneisyyttäni käsitteleviä kirjoituksia. Olinpa mitä tahansa aihetta käsittelevässä jutussa, toimittajat kirjoittavat aina ensiksi jotain niistä jutuista, minkä kautta olen tunnetuksi tullut. Jos saisin itse valita, en puhuisi ikinä yhdellekään ihmiselle menneistä jutuista. Uskon kuitenkin siihen, että jossain vaiheessa noista asioista pääsee kokonaan eroon. Joten sitä päivää odotellessa... ;)

Tänään olen jälleen ollut reippaana kotosalla - nyt on tehty joulusiivous, vaihdettu verhot ja matot, vain kuusi puuttuu. Kirjoittelin täällä joskus aiemmin kätevästä tavasta tehdä pipareista joulukransseja - pistän tähän yhteyteen kuvan niistä, jotka olen omin pikkusormin näpertänyt, niin saatte jonkin käsityksen aiheesta :)




Huomenna lupaan palata tänne jouluvinkkieni parissa, mutta nyt oikein mukavaa illan jatkoa ja kauniita unia, kun päätätte painua pehkuihin.


Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat