lauantai 17. joulukuuta 2011

Kolme tärkeätä Koota! :)



Tässä viime päivien aikana on tullut itsensä, sekä muiden vuoksi mietittyä sitä, mikä itselle onkaan se tärkein asia ja olen tullut nyt vakaasti siihen päätökseen, että kykenen keskittymään kaikkiin kolmeen tärkeään koohoni, eli Kokoomukseen, kunnallispolitiikkaan, sekä Kreikkaan.

Aiemmin olen kirjoittanut, etten olisi mukana seuraavissa kunnallisvaaleissa, mutta nyt olen ainakin vaalilupauksen lähempänä niitäkin vaaleja jälleen. En ole halunnut huijata ketään, mutta suoraan sanottuna olen kaivannut sitä puolueen puolelta tulevaa suostuttelua, jonka olen nyt viime päivien/viikkojen aikana saanut. Sitä olen itselleni halunnut ja sen saatuani olen nyt erittäin iloinen :) Jokainen ihminen kaipaa kuitenkin arvostusta, kunnioitusta ja välittämistä elämäänsä ja kun niitä saa sellaiselta taholta, joka oikeasti merkitsee - se on I-S-O asia! :D

Haluan olla sekä kesän/syksyn Kreikassa, että myöhään syksyllä 2012 mukana kunnallisvaaleissa oululaisena ehdokkaana - noita kahta elämäni tärkeimpää asiaa en pysty asettamaan mihinkään tärkeysjärjestykseen, mutta sen sallittakoon olla niin ;) On hyvä asia, että joskus on edes mahdollista saada elämäänsä kaikki se, mikä merkitsee!

Pus!

Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat