sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Kotona Oulussa; onnellisena, mutta Väsyneenä... :)


Palasin torstaina Ouluun ja tämän kuluneen viikonlopun olen ainoastaan levännyt, purkanut matkalaukkujani, järjestänyt vaatteitani, tutustuttanut kreikkalaista kissavauvaani Oulun kotiimme yms. Sää on ollut täällä aivan järkyttävä; sadetta, sumua ja harmautta - ihan tavallista se on Oulussa, mutta on se "hieman" ärsyttänyt Rhodoksen +30 asteen ja auringonpaisteen jälkeen.




Dennis kalastamassa :)

Auringonpalvoja Jasmin; tällainen sää ja +30 vielä lokakuussa... :)

Rakastan rusketustani!

Ihana kotikylämme Kremasti

Bussilla Rhodoksen kaupunkiin :)

Mandrakin satamaa



Onnellinen nainen :)


Rakas :)




Viime hetken shoppailuja :)

Vanhassa kaupungissa

Lempitavernassani Zizissä Denniksen kanssa :)


Viime keskiviikko oli ihan hullu päivä, kun matkustimme kissani Desminin kanssa reissun Rhodos - Ateena - Amsterdam - Helsinki. Matkustimme tuona päivänä klo 05.00 - 23.00, jolloin saavuimme ystäväni luokse Helsinkiin. Koska olin puoli vuotta Kreikassa, ylimääräistä matkatavaraa minulla oli yli 10 kiloa - maksoin niistä kiltisti, koska halusin vain saada kaikki kamani, itseni ja kisuni Suomeen. Osa lennoista oli myöhässä, mutta onneksi ehdimme joka koneeseen ajoissa... Reissaamisen jälkeen olen ollut erittäin ylpeä "äiti"; Desmin ei ole koskaan aiemmin matkustanut, mutta hän oli niin kiltisti kaikki lennot, että olin täysin yllättynyt! Minä olin sata kertaa enemmän paniikissa, kuin Desmin! ;)

Olen ollut väsymyksen vuoksi todella laiska tämän kuluneen viikonlopun, mutta alkuviikosta vierailen kyllä myös vaalikahvilallamme - kunnallisvaalien varsinainen vaalipäivähän on jo ensi sunnuntaina. Itse suuntaan äänestämään ennakkoon nyt alkuviikon aikana, jotta vaalipäivänä sitä velvollisuutta ei enää tarvitse suorittaa :)

Nyt siis vaan kaikin puolin totuttelemaan Suomessa oloon ja eloon, onneksi kahden viikon kuluttua suuntaan Denniksen luokse Englantiin, häntä on nimittäin ihan järjetön ikävä..! Ensimmäisen kerran voin ihan avoimesti myöntää todella kaipaavani jotain miestä - hänen ansiostaan uskallan muutenkin olla avoimempi ihmisenä, kuin ennen. Olen onnellinen siitä, että minulla on hänet, perheeni ja rakkaat ystäväni - kunhan he kuuluvat elämääni, niin kaikki on vallan mainiosti! :)

Desmin äitini kanssa kotona Oulussa :)
Lisää kuulumisia jälleen pian! Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille!

Teidän Jasmin

Osallistujat