keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Olipas loistava päivä! :)


Eilen Facebookissani kirjoitin, että menen tänään aamusta Oulun Kahvila Korvaan tapaamaan ihmisiä ja siellähän "minun ihana ryhmäni" jo minua odottikin! Pari tuntia heidän kanssaan kului, kuin siivillä ja he olivat kaikki todella iloisia siitä, että olen palannut Suomeen :) Onnitteluja ja halauksia sain ottaa vastaan yllin kyllin kihlaukseni johdosta, samoin kuin tsemppaavia ja kannustavia sanoja vaaleihin liittyen. Täällä aiemmin tuskastelin sitä, miten jotkut oululaisetkin ovat suhtautuneet (hyviinkin) uutisiini yllättävän negatiivisesti, mutta tänään sain kyllä vahvistuksen sille, että olin enemmän kuin tervetullut takaisin kotikaupunkiini! Juuri tällaisten positiivisten, kannustavien ja hyvien ihmisten takia sitä haluaa/haluaisi tehdä asioita toistenkin eteen ja heidän hyväkseen. Perjantaina aamusta meillä on treffit tämän em. ryhmäni kanssa kahvilassamme - heitä hemmottelen kotitekoisilla leivonnaisilla, joista he ovat aina kovasti tykänneet :) Tämä päivä on toiminut mahtavana piristysruiskeena ja nyt taas jaksaa ihan mitä vaan!

Huomenna pyörähdän Kahvila Korvassa joskus klo 12 aikaan ja illemmalla suuntaamme erään toisen naisehdokkaamme kanssa "kotikäynneille", jolloin tapaamme mahdollisia äänestäjiä jälleen kasvotusten. Tällä kertaa teidän ei tarvitse tulla meidän luoksemme, vaan me tulemme tapaamaan teitä :)

Alla olevan kuvan sain tänään Iriniltä (keskellä), jonka kanssa olimme koko kesän ja syksyn samassa hotellissa töissä Rhodoksella; kuvassa siis Kreikan Charlien Enkelit - Sonia, Irini ja minä ;)


Pikaisiin kuulemisiin jälleen!

Teidän Jasmin

Osallistujat