lauantai 27. lokakuuta 2012

Kunnallisvaalisunnuntai! :)

 
 

Huomenna sunnuntaina, eli 28.10. nähdään, mikä on Suomen suurin kuntavaalipuolue! Jännät ovat paikat jälleen, myös allekirjoittaneelle, vaikka nämä vaalit olenkin rennommalla asenteella ottanut. Kuuden kuukauden työputki Rhodoksella oli todella raskas ja nyt vielä nämä viime päivät olen ollut niin kipeänä, etten tosiaan ole vaalityöstä jaksanut stressata. Kotikaupunkini ihmiset (oululaiset) kyllä tietävät, kuinka paljon olen töitä tehnyt puolueemme eteen viime vuosien aikana ja jos he minut haluavat jonain päivänä valtuustoon, niin se asia on täysin heidän päätettävissään :)

Minun ykköstoiveeni huomiseen vaalipäivään ja -iltaan liittyen on se, että saisimme riittävän hyvän määrän paikkoja valtuustoon/valtuustoihin Kokoomukselle; niin täällä Oulussa, kuin myös valtakunnallisesti.

Oulussa Kokoomuksen vaalivalvojaiset alkavat huomenna klo 19, mutta minä menen paikalle jo klo 18:n aikaan, kun alamme koristelemaan juhlapaikkaamme - on ihana nähdä jälleen tuttuja naamoja ja hyviä kavereita; yhdessä on hyvä myös jännätä illan tuloksia!

Te kaikki, jotka ette ole äänestäneet ennakkoon, käyttäkää äänioikeutenne huomenna! Mikäli olette Uuden Oulun alueella, niin pistäkää minun numeroni, eli 383 mieleenne! Kaikista tärkeintä on kuitenkin se, että jokaiselle löytyisi se itselle sopivin ehdokas, oli hän sitten mistä puolueesta tahansa, mies tai nainen ja mitä tahansa ikäluokkaa. Huomenna teillä on aikaa aamusta (klo 9.00) iltaan (klo 20.00) saakka! :)

Teidän Jasmin

Osallistujat