sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Paneeleja ja maakuntaa

Viime blogissani mainostin tuota minun ja keskustalais-ehdokas Juho Mattilan yhteistä kiertuepäiväämme ja hyvinhän se sitten sujuikin :) Tiistaina 29.3. suuntasimme heti aamusta siis Vihantiin, jossa olimme kaupoilla tapaamassa ihmisiä ja sen jälkeen osallistuimme Vihannin lukion paneeliin panelisteina. Tässä linkki, jonka takaa löydätte juttua siitä:   http://www.raahenseutu.fi/cs/Satellite/Eduskuntavaalit/1194672781618/artikkeli/kunhan+vain+saisi+jo+aanestaa.html

Paneelin jälkeen jatkoimme matkaamme Pyhäjoelle ja siitä siirryimme Kalajoelle, jossa ihmisiä kävi todella mukavasti tapaamassa meitä :) Alta löydätte kuvia Kalajoen "keikalta".















































Keskiviikkona 30.3. olin Muhoksen lukion järjestämässä paneelissa, joka pidettiin Koivu ja tähti -talolla Muhoksella. Kyseinen vaalipaneeli oli tähän mennessä paras, mihin olen saanut osallistua - oppilaat olivat järjestäneet meille ehdokkaille myös tilaisuuden väitellä keskenämme tietyistä asioista; toinen väittelijä sai puolustaa omaa kantaansa ja toinen omaansa sen jälkeen. Tuollaisesta minä tykkään! Paneelin jälkeen kävin pitkästä aikaa tapaamassa Muhoksella asuvaa hyvää ystävääni, jonka olen viimeksi tavannut liian kauan sitten - tuo visiitti piristi todella paljon tätä alkukevättä :)

Torstaina 31.3. menin iltapäivästä Kahvila Korvalle hommiin ja illalla klo 18.00 - 21.00 osallistuin Oulun Seta ry:n järjestämään vaalipaneeliin, joka pidettiin Kirkkotorin koulutuskeskuksessa. Erittäin hyvä paneeli hurjan tärkeistä asioista! Toivottavasti jonakin päivänä opimme kaikki arvostamaan toisiamme, emmekä ole niin tuomitsevia toisiamme kohtaan. Tästä aiheesta olen aiemminkin blogitekstejä ja muita juttuja kirjoittanut; mm. Hymy-lehti oli minusta näihin asioihin liittyen nettijutun tehnyt muutama päivä sitten:



















Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat