lauantai 8. tammikuuta 2011

Hyvä alku uudelle vuodelle :)



Jälleen on uusi vuosi polkaistu käyntiin, varsin hyvissä merkeissä ja hyvässä seurassa :) Aikaa tuli vietettyä perheen, ystävien ja rakkaan kanssa, joten toivottavasti vuosi jatkuukin samoissa tunnelmissa. Päivistä olen kyllä viime ajat ollut sekaisin, pyhäpäivää kun on pukannut toisensa perään - nyt sentään (onneksi) kaikki rupeaa taas normalisoitumaan...


31.12.2010 menossa ampumaan raketteja niin Oskarin...


kuin äidinkin kanssa :)

Ensi viikolle on sovittu joitain haastatteluja ja palavereita, koskien aika pitkälti tulevan kevään vaaleja. Uusimmassa Hymy-lehdessä on iso juttu juuri eduskuntavaaleihin liittyen ja olivatpa ihmiset kyseisestä lehdestä mitä mieltä tahansa, tämä juttu on kirjoitettu todella hyvin ja asiallisesti - olen siihen vallan tyytyväinen. Tässä linkkiä kyseisen jutun miniversioon: http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/jasmin-mantyla-vaatii-raiskaajalle-kovempaa-tuomiota

Eilen minulle soiteltiin jälleen myös MTV3:n Viihdeuutisista ja kyseltiin kuulumisia vuoden 2011 suhteen. Jutun he tekivät seuraavaan tyyliin: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1252330/eduskuntavaaliehdokas-jasmin-mantyla-en-valita-ennakkoluuloista

Varsinkin noihin ennakkoluuloihin liittyen olen keskustellut useiden ihmisten kanssa viime aikoina, niin vanhat kuin uudetkin tuttavani ovat niistä täysin samaa mieltä kanssani - ennakkoluulojen perusteella on väärin tuomita ihminen. Vielä hullumpana asiana koen sen, että tietyt ihmiset nimeni kuultuaan alkavat heti puhumaan asioista, jotka olen tehnyt tai joissa olen ollut mukana 7 - 10 vuotta sitten. Hyvänä esimerkkinä se, että jotkut ottavat minusta lukiessaan tai puhuessaan ensimmäiseksi esille lyhyen avioliittoni; häät olivat vuonna 2001 tammikuussa, tasan 10 vuotta sitten ja olin silloin 18 -vuotias. Uskon jokaisen ihmisen aikuistuvan matkallaan 18 -vuotiaasta 28 -vuotiaaksi, joten varmasti minussa on paljon muutakin, kuin tuon aikaiset valintani ;)

Itse olen aina puhunut avoimesti elämästäni, enkä ole halunnut salailla mitään - siksi voin hyvin puhua tekemistäni virheistäkin. Nuoruuden innossa tehdyt mokailut ja kehnotkin valinnat taatusti kuuluvat jokaisen elämään, joten minusta ne ovat vain inhimillisiä asioita. Juuri virheiden kautta olen oppinut paljon elämästä ja heiltä, jotka päivittelevät avoimuuttani, kysyisinkin, että eikö sitä ominaisuutta aina politiikassa mukana olevilta kaivata? Virheet täytyy uskaltaa myöntää ja ymmärtää se fakta, että kukaan ihminen ei ole täydellinen. Itsekin pyrin vain toimimaan mahdollisimman hyvin ja toisia kunnioittaen :)

Kirjoitellaan jälleen ja täällä ilmoittelen heti, kun saan ensimmäisiä kampanjointipäiviä tietooni!




Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat